nuffnang ads

ads sense

Khamis, 17 Jun 2010

Bulat-Bulat Si ikan Emas


Dah lama aku tak search for the new tutorial. Bila ada kesempatan, aku asyik menghabiskan masa di ruang facebook je.

Tapi buat pertama kalinya aku terasa akan ruangan facebook seakan membosankan jiwa dan raga aku. Dan baru aku terasa aku perlu menyakinkan diri bahawa aku perlu meng-updatekan diri ini bagi bidang yang aku ceburi (oh yeaaa grafiq).

Dok godek-godek segala macam site tentang grafiq. Maka satu tutorial telah menggamit-gamit tangan kearah aku, lalu diri ini bagaikan tergoda akan tutorial yang terpampang di depan aku...Maka aku telah khusus mempelajarinya.

Pada mulanya nampak cam susah. But when i watch the video..Hallamak mudahnya..(Cheh belagak gedebushh)

Maka tutorial yang aku rasa budak-budak remaja kini agak teruja melakukan. So aku pun ambik peluang nak tahu akan concept neon-neon. Walla terhasil lah artwork diatas. Aku namakan bulat-bulat si ikan emas. Agak mudah bagi aku. hanya menggunakan tools pen dan brush sahaja. Maka terciptalah artwork diatas..

Software : Photoshop
Color : CMYK
Tools : Brush and Pen

So bila artwork bagaimana yang boleh aku gunakan concept ini ekk..????

Tiada ulasan:

nuffnang