nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 17 Disember 2010

Cupid Cinta



Really love this video. Sebab banyak menggunakan unsul arts..Dari kaset tape dapat menghasilkan seni..Owhhh aku suka..suka sangat..sangat...Tak perlu gadis sexy yang suka menunjukkan their B***Ps...(Itu dinamakan Videoclips murahan bagi aku.)..

But the song...owhh tangkap cintan..Dan buat aku terumbang ambing seperti pari-pari memanah "Chinta" ke hati aku...Haippp..tengok dah menggunakan bahasa Chenta lagi..Hahhaha

Jujur..Anda akan terpegun dan terpesona serta Terjatuh cinta akan lagu ini..Biarpun Hero / Penyanyi didalam videoclip ini bukan lelaki idaman aku..But please trust me anda akan jatuh hati akan irama lagu ini...

Kalau tak..Aku tak tahu la. Mungkin anda seorang yang berhati Grunge..Grrrr...

1 ulasan:

Bahiyah H. berkata...

kita sama kak nana . dah addcted ngan lagu ni ! hihihi . ^^

nuffnang