nuffnang ads

ads sense

Rabu, 22 Disember 2010

Percubaan Baru dalam Hidup aku

Buat julung kalinya dalam sejarah hidup aku...Aku keluar menghiburkan diri aku di shopping complex sorang diri..Okay mungkin ramai gadis-gadis atau mak-mak budak pernah buat cam aku...Fine, but yang memang bagi aku kerja gila adalah dimana aku pergi menonton Wayang sorang diri di GSC, 1utama...

Mak aihhh..Giler kan...

Masa tuh perasaan aku giler down..Bila tengok semua orang di shopping complex keluar dengan pasangan serta keluarga masing-masing...Dan pada masa itu jugak laa, minda aku berputaran...Bayangkan lah, masa tuh aku masih bergelar sorang gadis SINGLE...Auchh memang mahu nagis time tuh..Baru aku tahu,macam mana perasaan sorang gadis yang tanpa pasangan keluar menikmati keindahan di shopping complex. Dan suasana bila melihat orang disekeliling berpegang tangan...Sahdu kan..

Kenapa aku boleh buat kerja gila nie..

Alasan yang aku rasa agak Giler jugak bagi diri aku...Mengidam nak makan kat restoran atok aku...Eh..tak..tak aku rasa bukan atok aku...tapi..Okay..okay aku mengidam nak makan KFC...



Tak logic kan..Tapi itu la hakikatnya...Giler macam laa kat kota damansara tuh tak dak KFC..Adakan besaq lagi tuh...Ishhh macam laa tak bleh nak mintak simpati kat Mr. Y ambik kat KFC tuh...(kalau main dengan mengidam nie....Kerja giler pun bleh jalan kan..Haippp)

Oh ya, KFC skarang nie buat promotion ayam baru..Rasa still macam hot N spicy jugak cuma agak pedas sikit. Why not korang try...?



Okay, lepas menikmati makanan di KFC...Masa tuh jam dah menujuk tepat pukul 2 petang..Ishhh nak buat apa...balik bilik pun mau bleh mati kutu aku nie dibuatnya..Aku melangkah kaki menuju ke GSC...Mata melilau melihat screen yang tersiar cerita-cerita yang akan ditayang pada hari itu..

Pemilihan aku hanya empat cerita; Yang pertama adalah Ngangkung...Kedua pula adalah Rupanzel. Cerita ketiga pulak adalah Harry Porter dan yang keempat pula adalah Hantu Kak Limah Pulang Ke Kampung.

Belek punya belek, akhirnya pemilihan pertama menjadi tontonan utama. Alasan : sebab show paling awal pada masa itu. Hahaha, pada masa tuh yang aku fikirkan...Ish aku nie berani ke nak layan cerita SERAM...Dah la penakut, mau layan sorang diri plak...Kalau ada Mr. Y bleh aku tarik lengan baju dia utk cover mata aku kan...Fine dengan jiwa meronta-ronta aku melayan jugak laa cerita tuh...

Biarpun masa dalam panggung wayang kebanyakkannya datang berpacaran, perasaan mana ntah datang buat aku terasa macam orang dok perati kat aku (eh dia nie tak de kapel ke??).. Biar pun orang memang tak ambik port pun pasal kita kan..


Aku tak nak cerita pasal cerita tuh...Yang aku bleh cakap..Cerita yang agak lucu dan tak langsung mengugat keimanan aku..Hahahhaha (Kalau tak pernah dengar cerita nie..sila tonton triller kat bawah kay)



So moral of the story untuk aku..lepas nie muka aku dah ada satu lagi lapisan dimana aku dah tak perlu nak rasa malu...Okay, aku dah boleh campak jauh-jauh rasa malu aku nie..So nana, lepas nie nak lagi ke pegi shopping sorang-sorang. Mungkin jawapannya Nak..

Dan baru aku tau kenapa kak chak dan kak su pernah cerita bertapa excitednya depa pie sorang-sorang tanpa gangguan orang Lain. Dan kini baru aku dapat rasai akan perasaan nie..

Tiada ulasan:

nuffnang