nuffnang ads

ads sense

Ahad, 5 Disember 2010

Rutin Hari Sabtu

Baru ada semangat nak tulis entry..Auchhh dengan kesihatan yang kurang baik dimana hidung aku mengalami selsema yang agak minor. Ini tak bermaksud aku tak mampu lakukan tugas seperti biasa kan...

Owhh, hari nie aku nak kongsi akan jadual harian aku dimana bagi aku ianya agak padat..tapi masih lagi punya waktu untuk bersosial dengan kawan-kawan (Facebook apa lagi..). Selalunya jadual mingguan aku, kalau kena kerja...mesti habisan waktu di pejabat... Kalau tak punya lebihan kerja, aku akan habiskan waktu dirumah kak su pulak. Habiskan waktu bermain dengan anak-anak buah aku... Itu lah rutin harian aku kalau tiba waktu minggu..Bosankan? Dan seperti apa yang telah aku nyatakan tadi...Minggu nie agak berlainan berbanding jadual mingguan aku. Ya lain dari yang biasa Gitu...

Bermulanya waktu pagi..Aku telah menghabiskan waktu dipejabat. Aku Hanya dapat sentuh dua kerja ja..(menyampah I tau). Tepat pukul 12tgh hari aku bergegas ke rumah kak su atas tujuan nak ke Glenmarie untuk mencari door gift buat kenduri kawin aku...Dan alhamdulilah, Door gift untuk budak-budak dah settle..

Kemuadian, tepat pukul 5petang kak azah jemput datang ke rumah dia. Ada jamuan makan-makan. Kira macam family gathering laa...Tapi, aku terpaksa ambil mama dulu kat jalan duta.So sampai kat rumah kak azah waktu maghrib. Dapat la jumpa adik beradik yang lain (tak pa besok pun nak jumpa kan, ada jamuan KUTU) biar pun kejap kan. Sempat jugak laa nak gossip-gossip, hobby laa katakan..hehehe..

Tema jamuan merupakan BBQ. Wow, the KUAH memang SUPERB la kak azah..Homemade laa katakan..sampai aku tambah 2kali tuh..Habis diet aku...Naik 2kg laa nampak gayanya..Auchhhh... Selain dari lamb, chicken grill pun ada. OWh tak lupa, tukang masak adalah Abg wet (husband kak azah).

Auwww, besok plak ada makan-makan ekk..Alamak terasa cam nyesal makan banyak plak...IShhh perut nie dah nampak cam naik je..Aduhhh, cam mana nak pakai baju cantik-cantik nanti Haa!!! Tak pa, macam mama cakap bukan slalu bleh makan macam nie kan..Haippp terpengaruh plak kan...

So,kalau dan insyallah akan aku update cerita pasal jamuan KUTU..And yeaa bulan nie merupakan permainan KUTU yang terakhir buat tahun ini...Tahun depan...Besok baru nak bincang...Hmmm, nak main berapa RIBU ekk..(Wahhh bunyi cam Orang Kaya Baru kan)...Auchhh!!!Kaya kaa atau Kayap...

Tiada ulasan:

nuffnang