nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 14 Januari 2011

Hypertune Volume 111

Lama tak singgah ke sini. Bukan sebab mati akal atau pun buntu akan idea. Namun seperti setiap bulan, hujung-hujung akhir bulan aku perlu beri tumpuan lebih buat kerja-kerja di kantor (sila baca pejabat).

Alhamdulilah, magazine tahun ini sudah selesai dan sudah dikemaskini untuk ke pasaran. Ya, agak lewat bulan ini. Aku faham pengemar majalah kami sudah agak sangsi dengan hasil kerja kami. Alasan kerana bulan lepas terlebih banyak bulan madu (sila baca cuti).

Keluaran kali nie, agak gempaq dimana baby (sila baca project car) kami sudah meningkat dewasa. Yup, it was our final project in 2010. Anda tak kan kecewa dengan keluaran bulan ini. Pelbagai event turut dimuatkan di dalam keluaran bulan ini. Oh ya, bagi Pengemar KLIM dan Formula Drift, ya anda mungkin turut tak sabar nak tunggu kan.... Kalau mahu cerita selanjutnya, sila dapati majalah kami di pasaran. Pasti anda tidak kecewa.

Nanti la kalau ada lebihan masa, aku nak kongsi macam-macam cerita. Dah lama kan tak cerita bout grafiq.. Rasa macam rindu plak nak cerita..Haipp... So tunggu la next entry plak..

 Volume 111

Tiada ulasan:

nuffnang