nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 25 Februari 2011

Shopping with Milk A Deal

Laa nie aku tengok ramai dok sibuk promote site Milk A deal. Kini giliran aku plak nak kongsi dengan korang semua. Tempat dimana anda dapat beli voucher dengan harga yang murah atau half price dari harga asal. Dan kini, kebanyakkan blogger-blogger / orang ramai sudah dirasuk oleh one of the promotion. Salah sorangnya kakak aku (kak su). Promotion yang aku maksudkan adalah ini...

Sila menjerit sekarang...Ahhhhhhhh!!(lebih-lebih plak aku kan)


Dah lama kakak aku nie teringgin nak bawak anak-anak tarzan dia ke studio. Dan atas kesempatan yang ada nie. Dia dah tak sabar nak beli akan voucher yang ditawarkan tuh.

Cara pembeliannya jugak, agak mudah. Jika anda punya account bank secara online atau kad kredit. Haa boleh laa nak beli voucher nie sebanyak yang boleh. Mudahkan. Mudahkan.



Kalau anda ingin maklumat lanjut. Just go to the site Milk A Deal...

nota kecil : oh ya, setiap promotion punya tempoh yang telah ditetapkan. So sapa cepat dia dapat kay...

Tiada ulasan:

nuffnang