nuffnang ads

ads sense

Khamis, 24 November 2011

Pengubat Rindu....

Wahh, almost 3weeks aku tak jumpa ngan dua budak kenik nie...Sapa lagi kalau bukan cik ain dan laila... Ohh, terasa rindu plak kat diaorang dua nie.. Ye la, masa sebelum ada si kenik aku mereka dua la tempat aku menagih kasih sayang...

Hari nie, insyallah kerinduan aku akan terubat sebab dua kenik nie nak mai rumah mama.. Ye lah cuti sekolah kan, time nie la depa nak ambik peluang mai rumah mak tok depakan... Kalau tak daddy depa tak kan benarkan depa balik kedah. Bukan apa, daddy depa of coz akan terasa rindu yang teramat.. Depa dua nie memang pandai ambik hati...

Selama aku berpantang kat kedah nie, kak su tiap-tiap hari kak su call aku, masa tuh sure depa akan tumpang sekaki nak jugak cakap ngan aku.. The best part, cik laila nie sebelum aku balik berpantang kat rumah mama. Dia lah orang yang slalu buat aku hangat hati.. Mana taknya, kalau aku mintak cium atau peluk.. Mesti dia akan buat aku sakit hati sebab bukannya nak peluk atau cium aku. Tapi dia akan peluk dan cium mama dia atau En. Y... Mana tak hangat hati (marah) kan... Lagi satu, mungkin dia nyampah kot tengok muka nie tiap-tiap hari mesti akan singgah kat rumah kak su, melepak sampai ke malam..Then baru nak balik.. (Huhuhu, alasan sebab apa aku dok lama rumah kak su sebab suami balik lambat...)

Tapi, bila dah lama tak jumpa..Baru aku dapat rasa dia betul-betul rindukan aku..(Haa cik laila..baru tau kan mak uda nie penting kalau tak dak..hehehe). Kan aku ada cakap bila kak su call depa akan tumpang sekaki nak jugak cakap ngan aku kan... Tau apa yang cik laila cakap.. "Mak Uda, i miss and love you so much"

Auwwww..terharu laa plak...Bukan takat tuh ja, terus rasa rindu dan tak sabar nak jumpa dengan depa dua.. Cik Ain tok sah cakap la..memang aku tak tau value sayang dia betul ka tak..Sebab kalau jumpa aku ja mesti cakap i love you jaa...

Hai laa anak menakan kesayangan mak uda..cepat-cepat la balik kedah..Mak uda really love and miss both of you so much...

Tengok muka depa pun dah terasa rindu..

Tiada ulasan:

nuffnang