nuffnang ads

ads sense

Isnin, 12 November 2012

ELECTROLUX WAREHOUSE

Yeaa.. Last week, was the awesome week dimana setelah setahun aku tak menyibukkan diri aku ke mana2 warehouse namun secara officially last week aku telah menghabiskan masa aku ke ELECTROLUX WAREHOUSE SALE (EWS) dua hari berturut2 tau...

First day pergi on saturday, memang agak lewat sampai situ pukul 9.30pagi (giler adik aku sampai kol 8pagi orang dah beratur panjang..). Aku pergi with my 2 sister. So on first day aku hanya dapat grab hand mixer. Memang kami agak tak tentu arah coz harga this time punya EWS memang murah sikit berbanding last year (menurut kata kak su coz last year dia datang and got me vacuum. Dan this time datang vacuum yang sama harga agak murah RM20...)

While adik aku and her husband memang sudah tak ketahuan, borong banyak barang for her new house. Alhamdulilah dia nak washing machine with dryer dah tertunai. While kakak2 aku borong barang2 tujuan nak bagi hadiah kat orang kawin. Ye la bulan nie dan bulan depan kan musim orang2 nak kawin. So, nie la peluang nak beli pun.

So, petang tuh mama sampai apa lagi kakak2 aku pun cerita kat mama apa lagi dia ajak pegi on the next day. Okay la, aku pun offer nak pergi coz ada lagi barang yang aku nak beli tapi on first day those barang dah lesap licin dikebas orang. So on the next day aku ajak sama yusof pegi (nak suruh dia tengok harga barang2 kat situ, mana tau in future tetiba kami beli rumah, boleh la kami serang this EWS kan).

As usual, aku bertolak agak lambat bila call mama nak fetch dari my sister house, rupa2nya pukul 8pagi mama dah sampai kat sana. Amboi excitednya. Tanya mama barang banyak lagi tak? Coz yesterday tanya kat manager situ, their told us diaorang ada simpan stock for the next day (ye la kalau diaorang x simpan cam mana diaorang nak survive untuk 2harikan) Mama cakap cuma tinggal yang mahal2 je.. Aku dah frust, but mama cakap don't worried coz mama dah sambar semua barang yang aku nak.

Sampai2 je tengok berkotak2 tersusun kat sebelah mama. Tudia mama dah borong banyak giler.. (5 kotak Seterika, 4kotak blender, oven..apa lagi..fuhh, kegembiraan laa..).. Ingat jugak kat anak2 rupanya..hahahhaha. Ingatkan 2nd day orang tak ramai.. Nope, 2nd day tetap orang ramai..

So, 2nd day apa yang aku nak at last dapat gak.. Steamer Iron and OVEN... yeaa dapat, lepas nie dah boleh buat sebanyak yang boleh cookies dan new project of cake will coming up.. Tunggu...




Tiada ulasan:

nuffnang