nuffnang ads

ads sense

Ahad, 27 September 2009

Jiwa ini meronta ronta mengatakan BENCI...

Aku Benci...
Bila sesuatu itu pergi tanpa kita dapat menoleh ke belakang..
Kita juga sukar untuk memegang atau mencapai...

Aku Benci...
bila sesuatu itu kita hanya dapat miliki sementara waktu sahaja..
bila sayang datang menjelma..kita leka..
namun bila datangnya perasaan benci...kita meronta2 mahukan dia pergi hilang jauh disudut hati ini..

Ahhh..Aku Benci..
bila jiwa ini masih lagi kekosongan...


Namun kebencian ini masih kekal dan kukuh di jiwa yang satu..

Ahh..itu la manusia bila kita mahukan sesuatu. Kita tidak dapat milikinya.. Perasaan bencilah yang timbul dijiwa kita...

Buangkan saja?

Tidak..tidak...
aku cuma hanya mampu mendiamkan diri dan membiarkan jiwa ini dimiliki dengan arus kebencian...


p/s : aku benci bila cuti aku akan tamat tak lama lagi...aku benci bila aku harus berkhidmat..

Tiada ulasan:

nuffnang