nuffnang ads

ads sense

Ahad, 27 September 2009

CUMA INGIN BERKONGSI..

Nah..Bangga weii anak buah kita dah jadi celebrity.. Habis bila pie mana2 rumah or jumpa sesiapa loh, kak cik aku plus mama & papa aku akan bagitahu yang anak/cucu diaorang akan belakon dalam citer GENG BAS SEKOLAH

wakakaka..wallawei dulu bukan main aku kutuk bila tengok citer tuh.. Sumpah sumpit weii (uihh kawan2 aku dulu cakap tak baik main ayat sumpah2 nie..nanti masuk neraka) aku tak tipu, dulu memang aku tak suka tengok citer kat Astro Ceria.. Dulu aku siap kutu citer2 kat situ cam tak de motif.. Tapi laa nie bila anak buah aku sendiri dah belakon dalam citer GENG BAS SEKOLAH..ak ah, dah lah tuh channel 611 - ASTRO CERIA plak tuh...haisshh apa mau kata..Diam kan je laa...Nak kutuk payah plak nanti sahih kena marah atau kena fire cam ultraman dek family aku doh..haishhh... Nasib la badan nie...


Okay2, korang jangan lupa tau..Nie mau buat PROMOSI. secara percuma, tanpa bayaran atau publisiti dari mana2 pihak doh..Jangan lupa tonton citer GBS (Geng Bas Sekolah). Setiap hari jumaat kol 2.30 ptg. Ulangan hari Ahad erkk lupa plak time dia, tapi yang aku tau tengah hari loh... Chehhh cheehh mau tumpang glamour plak aku..haisshhh..

Akhir kata.. GENG..GENG.. GENG BAS SEKOLAH...(nyanyi cam lagu GBS, siap buat aksi cam rangers gitu)...

Jeng..JEng..Jeng memperkenalkan artist tahun 2009..
Memperkenalkan NORA..


"Just ignore yang belakang tuh..."
Lihat di hadapan je dimana terdapat peminat nak bergambar ngan artist..


nie plak MAT MATIK..alahh kalau korang peminat setia ALONG BIJAK
sure korang penah dengar nama tuh kan..kan...(Lari topik plak..)


nie la... GENG BAS SEKOLAH season 3..tak tipu kan

Tiada ulasan:

nuffnang