nuffnang ads

ads sense

Rabu, 30 September 2009

KEHIDUPAN YANG PENUH WARNA WARNI..

Tadi, aku telah ditegur oleh seorang sahabat aku nie. Dia telah mengajukan satu soalan yang sukar bagi aku untuk menjawap. Soalan yang diajukan bukan la pasal kehidupan aku.. Soalan dia bukan la cam nie "Ehh nana bila ko nak menamatkan zaman bujang ko tuh", bukan la cam nie plak " ehh ko dah terror nak jadi tukang masak yang handal ke", Ehh bukan cam tuh kay.. tapi soalan dia cam...cam...bukan camca(sudu) kay

Dia telah menanyakan soalan yang berbunyi cam nie : "Ehh, aku tengok kan sekarang nie belog ko dah lari konsep laa.. Aku perasan yang belog ko la nie dah jadi cam ruang gossip plak.."

Aikk, mai mana plak RUANG GOSSIP nie..Ishh aku tak perasan laa plak aku yang aku telah gossip akan citer sesiapa.. Ohh, aku rasa Ruang Gossip yang dimaksudkan oleh sahabat aku tuh may be RUANG BEBEL kot...kan..kan..kan. Tak gitu..

Ishh...bila aku sedar akan comment orang ramai (tak la ramai pun cuma sorang je laa) baru aku tau yang aku telah lama melarikan diri nie ke konsep yang lain. Peh, jauh gak aku melarikan diri, bleh masuk marathon..Wakakaka dulu time sekolah tak nak plak join benda alah tuh...Bukan tak nak join, cuma aku dulu ketot lari pun tak sampai 10meter dah semput..Nafas kurang..Wakkakaka, manyak la aku nya alasan..

Okay2, Focus nana. FOCUS...Dulu time mula2 aku bikin da'blog aku cuma mahu kongsi akan kehidupan dan pengalaman aku sebagai seorang GrafiQ Desiner yang tak berapa arif gitu. Tapi lama kelamaan, aku telah terpesong dan aku telah banyak menceritakan akan kisah dunia realiti aku. Dalam Erti-kata member aku sorang tuh cakap dunia/ruang Gossip laa... Haissshhh


Okay, entiri aku kali nie aku nak ubahkan blog aku nie ke dunia realiti dan fantasi aku..Eceh aku nie ada ke dunia fantasi cam budak2 perempuan yang teringin nak jadi cam CINDERELLA laa. BEAUTY & THE BEASE laa...eh. nana FOCUS...ish PIAP nanti baru tau... Dunia Realiti aku maksudkan adalah kisah kehidupan aku bukan sebagai seorang Grafiq, manakala dunia Fantasi aku pulak merupakan dunia dimana aku ingin mengejar cita-cita aku sebagai seorang GrafiQ..Amacam ada okay dak konsep baru aku nie...

Kalau Setuju! Komen la banyak2 kat sini..hehehe..Eceh berangan laa NanaAFarhana Oitt...cam laa aku nie manyak peminat plak... kan.. kan.. kan.. Haishhh..

So, kalau korang rasa blog aku nanti quite boring...dan korang dah tak nak jadi follower aku..ahh biarkan laa...Nie kan Blog aku..(ecehhh blagak plak bunyinya...hampeh tol nana nie...Piapp karang..). Ehh jangan laa boring kay.. aku sayang kamuk semua... Nah KISS BESAR aku pada korang sebab setia membaca da'Blog bosan aku...

Tiada ulasan:

nuffnang