nuffnang ads

ads sense

Khamis, 1 Oktober 2009

exclusive buat anda

Dah lamakan, aku tak update citer pasal kerjayaku.

Sekarang nie aku masih lagi berada di OFFICE. Yup aku terpaksa stay-back bagi menyiapkan kerja-kerja in-house. Hari nie merupakan final deadline bagi magazine kami.

Now, we're still finish up our mock up. Letih doh, dah berapa malam tak cukup tido. Tapi nak buek cam mana dah memang tanggung jawap aku ngan para staff HYPERTUNE.. Yeaa..

Okay lupakan pasal mock up atau stay back, kali nie aku nak buek promosi secara percuma. You guys jangan lupa dapatkan majalah dibawah nie. Dimana kali ini terdapat pelbagai kisah yang menarik yang akan dipaparkan di majalah kami. Salah satunya our cover, yup this time our cover is about Subaru Version 9 which was our project car. It's Final story.

I REPEAT IT"S A FINAL ISSUE for our PROJECT CAR SUBARU VERSION 9.

So you guys.. Please pergi dapatkan majalah ini dipasaran. NOW..

HYPERTUNE NEW ISSUE VOLUME 95. Exclusive for you guys..
( Nie yang di approve oleh our EDITOR)


nie merupakan cover dimana aku telah bikin pada mulanya..
tapi tidak di-approve oleh my editor..

Tiada ulasan:

nuffnang