nuffnang ads

ads sense

Rabu, 7 Oktober 2009

selasa hari yang amat membosankan..

hari ini merupakan hari yang agak membosankan...


hari nie aku baru aku dapat mencuri masa uantuk membayar semua bil2 harian aku. gila aku terpaksa menghabiskan masa selama setengah hari untuk selesaikan semua benda nie..

>>>> SEWA BILIK - DONE
>>>> SIMPANAN untuk HARI TUA BANGKA - DONE
>>>> KERETA - DONE
>>>> CIMBENG - NOT COMPLET YET
(kena tukar kad yang mengong yang telah bikin hati aku hangit, waiting 10days to receive the new card..)

Sampai je ke office, aku telah laksanakan tugas dimana Puan MYCUPPYCUPCAKE telah meminta aku bikin satu notice untuk websitenya. Notice tuh merupakan notice untuk memberitahu akan ketiadaannya ke Tanah Suci Mekah. Mudah-mudahan Puan MYCUPPYCUPCAKE mendapat haji mabruk. Amin


ini merupakan notice yang telah aku siapkan.


Time petang aku call kak cik, kak cik cakap dia dah jemput mama di Jalan duta dan bagitahu yang mama mintak aku ngan kak su gie rumah kak cik. Alasan rindu sama dua cucu (Little AINstein ngan lela) tapi aku plak dah janji ngan MR. Yokkie nak kuar ngan dia ye la malam nie je dia free.

Arggghhh mana satu nak pilih nie.. Susah kan nak buat pilihan.

Besok aku pegi jumpa ngan mama & bawak kak su + family sama. Lagi pun aku ngan kak cik ada project baru nak siapkan..(Opss sorry tak bleh bagitahu akan project baru tuh. Masih dalam pemprosesan lagi. Harap bersama yek)

Tiada ulasan:

nuffnang