nuffnang ads

ads sense

Rabu, 2 September 2009

PEMBUNGKUSAN YANG KUSUT...

picture : http://falk-lude.deviantart.com/art/box-104745894


Mesti korang pelik, apa pasal laa aku taruh gambar kotak @ bungkusan nie. Aku nak beli barang ke? Aku nak hantar barang ke?

Bukan...Bukan... Semua tuh salah.. Okay kali nie cite memang pasal kotak @ pembungkusan... memang sebab gara2 packaging nie laa, buat aku di-dalam dilema.. Nak ke atau tak nak...ahhh memang sukar nak aku buat sesuatu pemilihan.. tettt...Jom kita baling duit syling la..Okay tak?...

Ahh, pening la kepala nie nak pikirkan, okay cam nie biar aku citerkan, last two weeks, one of my client had call me, they ask me to create a new design for their packaging...aku tak nak kecewakan perasaan yang tinggi tuh.. so aku cakap aku buzy ngan deadline company aku..

client : " it's okay nana, you take your time. If you free just call us. And don't worry bout the payment, we can discuss later.."

gilak, aku bukan worry pasal payment.. yang aku worry " SELAMA NIE AKU TAK PERNAH PIKIR NAK DESIGN ANYTHING ABOUT PACKAGING... (MAU MENJERIT DI ATAS BANGUNAN KLCC")



perasaan aku sekarang ;

[01] grab je peluang yang ada
[02] gila aku mana tahu nak buat benda alah nie...
[03] bagitahu je secara jujur...yang aku tak penah buat kerja cam nie....
[04] ikut je cara kak su, ambik je..cun ke tak cun ke...peduli apa, janji duit masyuk ...(ahh ini bukan cara nana kay... org yang bernama nana nie kalau buek keja semua kena settle & tak suka bagi org complain)

ahhh susah kan nak buat sesuatu keputusan...apa pendapat anda???

Tiada ulasan:

nuffnang