nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 18 September 2009

WARKAH untuk Pak Ketua..


Kepada Pak Ketua Taman Sri Aman,


Tujuan saya ke tempat pak ketua adalah ingin memeriksa akan kesihatan ternakan ayam, itik, lembu pak ketua(mohd fadzil) agar mereka berada dalam keadaan sihat wal-afiat. Selain itu jugak, saya ingin berkunjung ke tempat2 yang istimewa di kampung pak ketua. Saya dengar disana terdapat kedai makanan yang lazat2 ye? Hmm.. bleh la nanti pak ketua membawa saya menikmati makanan2 yang istimewa di tempat tuan. Saya dengar terdapat kedai makan Nasik Royale, boleh dikatakan famous jugak la ye.. Haa bleh la pak ketua belanja saya makan disitu.

Slain itu, saya juga berharap agar Puan Hadijah iaitu isteri kepada pak ketua dapat meyediakan makandan minuman yang lazat2. Sayang ingin sangat makan sambal tumis petai dan sweet sour fish yang memang sukar ditandingi oleh orang lain.Jangan risau, saya tak makan banyak, cuma tambah 3pinggan je.



Nie rumah pak ketua...cantik dak...

Selama seminggu ini saya berharap agar pak ketua dapat la menyediakan tempat tido yang cukup selesa buat saya...Diharap pihak pak ketua tidak akan menghampakan hasrat saya ini.Saya berharap agar kedatangan saya kali ini dapat meringgankan lagi beban pak ketua. Saya akan berganding bahu membantu pekerja2 pak ketua.

Diharap pak ketua doakan saya selamat sampai ke destinasi yang ingin dituju. Panjangkan doa buat saya ye pak ketua.
Sekian, terima kasih.

Anakandamu yang senggal,
NanA FarhanA
(Peace Yoo)

Ini laa pak ketua yang aku sayangi & hormati..
Psttt.. pak ketua nie dulo2 garang...


p/s : saya akan bertolak dari damansara selepas solat maghrib. Tunggu akan kehadiran saya.

Tiada ulasan:

nuffnang