nuffnang ads

ads sense

Sabtu, 19 September 2009

dulu lain skarang lain...

Wakakakaka...tak penah aku terfikir seumur hidup yang aku akan beli kasut yang serupa kasut Mc. Donald nie.. Hahahha, sumpah aku beli kasut CROS..wakakaka lucu bangat dong...Mesti korang cakap aku nie giler, buang terbiat ke hapa beli kasut yang ntah rupa cam bleh pie kebun atau bleh p ke bendang (sawah padi).

Okay, sebenarnya aku bukan la giler tahap gaban nak beli kasut yang serupa cam diatas tuh..betul hidup mati semula aku tak akan beli kasut cam tuh. Kalau bagi FREE. Aku akan ambik tapi aku akan jual di blog aku nie. Bleh dapat duit gak kan...Sape laa nak bagi FREE kat aku kan...hahaha Mimpi di tengah hari doh nana...


Melalut plak cik NanA Farhana nie..

Aku memang tak tipu, betul..aku memang beli kasut jenama CROS tapi aku beli design yang aku rasa quite feminim (Opsss bukan beli tapi orang belanja). Wallawei...ini laa kasut yang aku miliki.. Pink color kan favorite color aku...
Amacam okay dak design nie.. Okay berapa bintang nak dikasi ekk...
dari 10 bintang aku bagi 8 bintang je laa...


Suka = Selesa + Ringan + Tak lincin

Benci = Rasanya blom ada lagi kot..

Tiada ulasan:

nuffnang