nuffnang ads

ads sense

Ahad, 11 Oktober 2009

Sukar diungkap

List apa yang nak atau telah aku lakukan.

9.00a.m - Sepatutnya janji ngan kak su nak gie beli barang dapur. Tapi haishhh tunggu punya tunggu tak bangun2 lagi...Then keluar la ngan Mr. Yokkie gie Breakfast kat Madina Restoran.

10.30a.m - Sampai rumah kak su. Tunggu kak su, mana nak tau kot2 memang dah bangun. Tapi ishh lain plak jadinya

1.00p.m - Sepatutnya brina dah siap nak berjumpa ngan peminat & aku la yang sepatutnya hantar dia ke IKANO sebelum kol 2.30p.m. Tapi kak su mintak suruh tunggu alasan nak gie beli makanan. & makanan sampai kol 2.00p.m

2.15p.m - Kak cik sampai rumah. Terkejut sebab brina tak siap lagi..Haishhh apa niee...

2.30p.m - Lari mengalahkan orang masuk Marathon. Peh lari sampai tali pinggan Brina tercabut. Tapi dapat diselamatkan bukan terputus tapi tercabut dari pinggang.. Haisshhh memang cam nie ke bila rasanya kalau artist lambat sampai. Haishhh aku gak yang kena kan..kan.. Sebelum tuh kak cik drop kami kat pintu sementara kak cik pie cari parking. Ohh, temankan brina sebab ada sesi bergambar dengan peminat untuk Geng Bas Sekolah.

3.00p.m - Kesian kat Mr. Yokkie nampak cam bosan. Sayang kita tak bleh nak balik sebab kita datang ngan Kak cik loh..Nak gie ronda-ronda pun tak bleh kan sayang. Maafkan girlfriend mu ini sebab membuat anda rasa bosan. Tapi anda happy kan sebab jumpa Abg Reza ngan GBS..hahaha dan anda takut bila MC panggil org ramai ke pentas. Anda lari menyembunyikan diri kan..

4.00p.m - Sepatutnya plan nak pie rumah erni waktu nie. Tapi disebabkan erni tak de kat rumah. So terpaksa laa tunggu di IKANO. Dan kami masih lagi Blom balik. Tapi janji ngan mak teh nak jumpa time nie..Aikk apa dah jadi masih lagi di Ikano nie.

GBS bersama peminat2.

5.00p.m - baru berangkat pulang. Sampai rumah drop Mr. Yokkie. Ohh Mr. Yokkie tak ikut sebab malam karang dia kerja. Manakala kami pula beristirehat dari penat.

6.00p.m - Baru nak pie ambik Mak teh dan kami erus pie ke Shah Alam makan kat Bale' 13. Mak cik zah nya kedai makan. Yummy semuanya sedap2 belaka. Mak cik zah tuh best friend mak teh. I'll recommended you guys must go to try the food. Especially the Nasi Kerabu & Soto. Wow.. the portion can share for two person. The price was reasonable. If interested the place was behind Ancasa Apartment, tak salah aku la..

8.00p.m(plus2) - Pie rumah Abg sobrie our cousin house kat bukit jelutong. First time pie rumah abg sobrie & we all so shock with the decoration of the house. They decorate ala2 english style. Memang awesome la..The kitchen memang aku suka la..memang aku idamkan kitchen ala2 english style. Korang kalau tengok kitchen luar negeri kat tv mesti korang bleh bayangkan. Sayang aku tak bawak camera. Kalau tak dah lama aku upload kat sini. Haishhh...

10.00p.m - baru teringat nak balik rumah...Hahaha

Haa amacam pack tak jadual aku hari nie. Haa besok tak pasti lagi apa activity aku. Haishhh harap2 ada la yang hapening nanti nak dibuatnya kan...Insyallah.. Till then in next entry kay..

Tiada ulasan:

nuffnang