nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 16 Oktober 2009

Impian tercapai + Bengang + Kurang Pasti Okay atau tak...

Wallawei..hari nie aku malas nak celoteh panjang2. bukan apa, aku tak de apa nak cerita. Aku rasa kali nie aku cuma nak kongsi a bit gambar2 yang aku perolehi masa Japan GT 2009. Gambar2 nie diambil oleh our photographer dan aku telah edit gambar2 nie.

Aku bukan nak citer pasal pengalaman aku pie tengok kereta2 dari jepun( ye ke dari jepun?). Aku jugak tak nak citer pengalaman aku bila dapat tiket FREE ke Japan GT. Jauh sekali nak citer pengalaman semasa aku first time menjejakkan kaki aku yang ketot nie ke perkarangan kawasan litar sepang. Memang kisah aku kali nie pasal artwork aku...

Wakakaka

* Benggang...

Aku memang berperangai hampeh bukan apa sebab starting enteri aku tadi mau2 aku karang punya panjang2. Alih2 nak kongsi gambar artwork aku je..Bleh diterima pakai dak..

Gambar dibawah nie aku cuma nak try my skill untuk HDR. HDR apa tuh? HDR merupakan singkatan bagi High Dynamic Range. Kalau korang nak tahu lebih lanjut just read at this site (klik sama word ini).


All picture provided by Hypertune photographer.

Aku nak biarkan background pada gambar tuh jadi HDR. Tapi aku rasa cam tak jadi la sangat. Tak pe lepas nie i'll need to try more. Kenapa aku buat background kat belakang tuh ala2 color gelap? Bukan apa, aku mau menonjolkan gambar kesemua kereta2 tuh. Lagi satu reason, kereta yang dihadapan merupakan kereta yang telah menang first place dalam Japan GT 2009 masa kat sepang baru2 nie.

Okay jujur memula aku edit this picture for Hypertune Magazine. But editor of Hypertune wants it to publish for Shift Magazine. Bukan apa hypertune editor has promises at one of our client that we wanted to publish their race car for front cover. So janji harus la diutamakan. Forget it bout that.

Secara jujur lagi skali. Aku tak berapa suka akan concept yang telah aku buat untuk hypertune front cover . And for me the front cover that time like a ******* (aku kutuk hasil kerja aku kay, bukan pihak lain. Korang jangan salah faham..).


Mutiara Motors Japan GT Car.

So kalau korang ada apa-apa cadangan atau comment atau mahu kongsi pendapat. Jangan malu atau segan. Aku lebih suka. Lagi banyak pendapat lagi banyak ilmu yang kita terimakan..


Semasa first time aku ngan Mr. Yokkie jejakkan kaki ke
Sepang International Circuit, Malaysia

p/s : ceh malas nak celoteh tapi still karang panjang menjela..haisshhh..

Sebelum tuh aku nak wish HAPPY BELATED BIRTHDAY kat adik bongsu aku (cheehhh..bunyi cam aku banyak adik plak. Hakikat memang dia sorang je adik yang aku ada...). Nie je yang mampu kakakmu berikan sekadar kad yang dipublish di nanafarhana da grafiQ je.




Tiada ulasan:

nuffnang