nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 6 November 2009

Akhirnya...Semuanya Berakhir...

YEAA....sorakkan kegembiraan dari aku..

Aku baru je selesai siapkan banner yang 2 hari lepas aku penah buat kekecohan kan...

Alhamdulilah, idea yang telah aku serapkan ke banner diterima dengan sepenuhnya (ye laa dah lambatkan..mestila kena accept).

Kali nie concept aku, memang aku rasa tak best sangat la..janji ada concept yang kena-mengena dengan MISS HYPERTUNE.

Okay, aku tak nak cerita banyak2... so aku nak tunjukkan la banner yang dah aku siapkan..


nie salah satu banner yang telah aku siapkan.. yang lain pattern sama, cuma size je lain...

Nota kecil : Aku benar-benar nak tahu akan comment korang terhadap hasil karya aku nie.Sekian Terima kasih... haa sebelum terlupa..tommorow night, don't forget to come..you can chill out with lots of babes..Yeaa FREE ENTRY also..

here the maps of Mist Club, where you can go...

Tiada ulasan:

nuffnang