nuffnang ads

ads sense

Khamis, 5 November 2009

wallaweyy.. dah lama siot tak pakai..

Waktu nie aku masih di office. Jam dah pukul 1.20tgh malam.. Kebanyakkan orang dah beradu dengan memeluk bantai busuk masing-masing. Aku pulak, masih memeluk tubuh nak kena memerah otak yang kerdil nie... Haissshhh

Aku ingat tahun nie company aku baik hati woo. Sebab bebudak grafiq yang lain cakap yang diaorg/company kami nak upahkan kesemua job miss hypertune nie kat agency lain..Wahhh, time aku dengar tuh memang dalam hati cam biasa laa nyanyi lagu apa..Haa lagu apa lagi, mesti la lagu bila rasa gembira kata HOREY laa..

Tapiii....tepat pukul 6.00petang..okay aku repeat, pukul 6.00petang, haa baru aku receive job yang sebesar-besarnya wey...weyy..sekarang nie dah berapa haribulan weyy..


Tadi petang aku baru dapat job nie, dimana aku terpaksa create those Miss Hypertune Banner.. Apa? Kena siapkan banner dalam bentuk EMPAT jenis SIZE..waa tidak..

*benggang tak tentu pasal (emo)..bangg head jap kat dinding bleh tak..

Haisshhh, time dulu masa aku  tengah beperasaan berkobar-kobar nak buat banner, cakap agency lain nak tolongkan...so aku pun dah campakkan la idea aku yang tak semena2nya (yang tak best) tuh ke dalam tong sampah..

Weyy..tolong laa...aku sekarang nie dah buntu idea..weyyy aku nak nagis..sebab idea satu pun tak datang... weyy tak kan nak cilok idea 2 tahun sudah lagi...weyy tak kan nak cilok idea orang lain plak..

weyy banyak nya weyy..aku dah malas nie weyy..

haaaweyy laa aku niee..argggghhh

*tetiba

ZZzzzzzzZZZzzzzzzzz (uihh mau tido laa...besok baru pikir ngan otak yang fresh)

Apa2 hey, besok aku story kalu-kalu aku dah ada idea yang best atau idea yang banggang..

Tiada ulasan:

nuffnang