nuffnang ads

ads sense

Isnin, 18 Januari 2010

Baik jangan baca...

Dah lama kan aku tak update, terasa seminggu agaknya tak update blog nie. Bukan malas cuma aku rasa tak de apa yang ingin di-kongsikan

Weekend hari tuh, aku cuma menghabiskan masa dengan family aku je. Menghabiskan masa mengunyah makanan. Okay erti kata aku, keluar makan.

Ada gambar cuma,gambar masih belum di transfer ke komputer. Later aku share ngan korang kay.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hari nie plak, aku kena siapkan the new layout for the hypertune subscription. (okay sepatutnya last week. Tapi mood malas menguasai diri ini dengan jayanya..Syabas aku ucapkan pada MALAS..yeaa)

Okay tak perlu aku hujah apa itu subscription pada anda-anda semua. Anda pasti sudah tahu dimana setiap magazine perlu ada satu halaman muka surat dimana para pembaca dapat melanggan majalah itu. Kan...

The layout not yet finish. Need approval from my editor. Okay sebelum aku akhiri entiri nie aku nak tunjuk sedikit layout for the subscription sebelum nie..

Any suggestion do leave a comment kay. Thank you...


Yang disebelah kiri merupakan layout dimana ex-senior grafiQ aku bikinkan. But my editor suruh aku continue the layout untill 2 years ago, my editor arahan for the new layout. Then tercetusnya idea dan terbentuklah design disebelah kanan itu. Dan kini..Setelah dua tahun telah digunakan. Aku perlu design yang baru.. Haii la idea..aku perlukan kamu sekarang...

Tiada ulasan:

nuffnang