nuffnang ads

ads sense

Rabu, 13 Januari 2010

Our Big Celebration...!!

Wow, dah nak masuk issue yang ke 100.

Pejam celik, pejam celik aku dah kerja kat sini almost 7years. Lamakan...

Aku mahu kongsi kegembiraan aku dimana magazine HYPERTUNE, dah masuk usia yang ke 100..Yeaaa!!!

It's been a long time, team kami tak buat meeting cam nie. Meeting dimana team kami telah duduk berbincang, discuss about our project for next issue. Yea, this what i call proper planning. I like.. Yippe

Discussion yang tersenarai merupakan isi kandungan penting bagi magazine kami for next issue.  

Apa yang ingin dimasukkan? 
Cover for next issue, what type/design we want. 
Kemasukkan segmen baru? Perubahan isi kandungan.  

Macam-macam la yang kami bincangkan.

Now, aku dah pening sebab my site i should design the cover. Fuihhh pening coz my editor need a few sample of the cover to approve. Nervous!!!

Ye la, nie la peluang emas, dan satu-satunya issue yang penting bagi team kami..Whoa!

Okay i think i want to publish a few concept of the cover that i like. Nak share tak? Meh..meh tengok...

 
 Concept nie mungkin boleh digunakan. Tetapi cawan kopi tuh aku mungkin akan mengantikan dengan perempuan yang sedang membaca buku. Macam mana dengan idea aku?

Dan yang ini pula aku suka..

 
Words of punk mungkin aku boleh menukarkan ke angka 100. Waa macam scrapbook pulak kan..

Atau macam nie pun boleh jugak kan.

  
Concept nie nampak agak biasa. Tapi aku suka, sebab bersih dan simple.

nota kecil : issue kali nie agak menarik. Alasan : lain dari concept yang sebelumnya. Terkandung pelbagai jenis kereta yang pernah kami siarkan dari issue pertama sehingga issue yang ke 99. Yang pasti issue kali memuaskan semua pihak. Tak sabar aku nak berkerja nie..Wow...semangat sudah tiba..Yeaa..

Okay...extra story..

Magazine baru je tiba di office.. Waa masa untuk membuzykan diri sudah tiba..Auchh!!

Disemak, kebanyakkan warna totally out. Okay need some extra time to check the quality before we summit to the client.. Haa pening weyy...Sebab client tak penah faham. And they want the artwork mesti cantik.Color tak boleh lari need 100% sama macam aku bagi diaorg..


nota kecil : Waaa, Now it's time to panic...

Tiada ulasan:

nuffnang