nuffnang ads

ads sense

Rabu, 6 Januari 2010

Drastik sangat ke?

Tahun Baru menjelang kembali (pehh bunyi cam lagu raya plak)

Okay baru 6hari kita masuk tahun baru.. Aku tak nak cakap pasal azam tahun baru, sebab azam aku selama 5tahun dulu pun tak penah aku kecapi..so mau apa lagi...mau teruskan azam lama..atau just stop dan bukak buku baru for my azam?

Malas laa nak celoteh panjang2 nie...aku cuma nak tayang/kongsi sesuatu dimana entiri sebelum nie aku kan aku penah cerita yang aku dah lakukan sesuatu perkara penuh drastik terhadap diri aku kan...macam make-over laa gitu...chehhh chehh make-over la sangat..

Yaa...yaa... meh dekat2..mau tengok kan make-over aku buat nie...


Sila scroll dibawah...mahu tengok bukan...sila la scroll dibawah nie..


hehehe nak tayang gigi yang putih bersih, dimana aku telah ke doktoq gigi....keh keh keh.. tahu perlu repair gigi ini.. (sorry gambar tak berapa clear sebab guna camera phone je)

okay yang ini pulak...



panjang tak bulu mata aku...



dari arah tepi pulak...nak tunjuk panjang mana aku bikin...

okay ini la perubahan yang drastik yang telah aku lakukan pada diri aku..

dan ini merupakan perubahan yang paling drastik dimana...



nie la perubahan drastik yang aku mahu katakan...

 aku rasa tak la drastik..sebab aku tak la cucuk botox ke atau bikin dagu panjang atau bikin hidung kembang...memang original hidung aku besar gedabak...(baik aku kutuk diri aku kan..tak la terasa sangat)

Tiada ulasan:

nuffnang