nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 8 Januari 2010

Sekian lama menanti..Akhirnyaa...

Terasa agak ketinggalan entiri ini. Biarpun sudah sebulan dipublish dipasaran. Tapi aku tak kisah, aku nak jugak publish kat belog aku.

Ya aku mahu publish Front Cover bagi volume 98. Front Cover ini aku agak berpuas hati dimana, aku telang mengubah sedikit concept bagi magazine Hypertune.

Okay bagi yang rasa dimana pengubahsuaian yang telah aku lakukan adalah dimana aku telah mengubah suai ruang bagi penggunaan tulisan.

Okay tuh tak penting okay. Yang penting aku berpuas-hati dan team kami jugak berpuas-hati.

Harap next issue aku akan meningkatkan lagi mutu kerja aku. Insyallah...



Okay, lupakan pasal kisah Front Cover, tadi pagi semasa breakfast Mr. Yokkie menyatakan hasrat yang dah lama aku rasa dia tak penah cakap ayat nie.. "Sayang, sabtu nie kita gie tengok wayang nak tak?"
Fuhhh lama siot aku tak dengar ayat nie.. Yup last cerita yang aku tengok ngan dia cerita "The Ghosts Of Girlfriends Past".



Tuh pun time birthday aku..Wow dah lama kan tak menjejak kaki ke panggung wayang. Okay sayang, week-end nie kita gie tengok wayang..Ermm cerita apa ekk... Jap buat list.. then baru pilih mana satu yang nak gie tengok.

1. Duhai si pari-pari
2. Avatar
3. Sherlock Holmes
4. Muallaf
5. Alvin and the Chipmunk 2
6. Princess and the Frog...



Pilihan Pertama..


Pilihan Kedua

Susahnya nak choose...kalau bleh semua nak gie tengok..hehehe tamak bin haloba ehh aku nie... Okay FIRST choice nak tengok Duhai Si Pari-pari laa...sebab aku memang suka tengok ROMANCE or LOVE STORY..but need to ask Mr. Yokkie gak la kan..sebab dia type yang jenis nak tengok heavy MOVIE...tak bleh la nak pentingkan diri sendiri je.. Tapi yang penting...Bleh tengok Wayang..Yeppiiii...


Tiada ulasan:

nuffnang