nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 8 Januari 2010

Nafas lega...Fuihhh

At last, aku dapat bernafas dengan panjangnya...

Kali nie aku malas nak celoteh panjang2. Cuma ingin berkongsi akan kerja yang dilakukan aku sejak semalam.

Okay, Inilah hasil yang telah diterap oleh aku. Okay fine kali nie aku tak banyak mengeluarkan idea dengan alasan gambar yang aku terima sudah cukup cantik. Ini memudahkan kerja aku dengan tidak payah bersusah payah mengeditkan gambar. Alhamdulilah, editor aku telah "approve" hasil aku. 1st time tak payah nak ubah apa2.Amin


Ini merupakan gambar pemenang tempat ke-3 Miss Hypertune 09/10. Dimana aku ditugaskan untuk mengedit gambar yang diberikan.


Dapatkan keluaran baru di pasaran. Anda pasti tak menyesal kerana isi kandungan kali ini agak menarik. Yeaa...

Macam nie la tiap2 bulan bila selesai kerja atau deadline. Anda mungkin agak terkejut kalau tengok gambar dibawah nie..hehehe buat yang ada sakit jantung atau pankreas baik pakai cermin mata hitam. Bleh kurangkan skit penyakit sakit mata anda nanti (heh nana apa kena sakit mata dengan penyakit sakit jantung haa)... Okay tarik nafas panjang2...

Yaa mari tonton drama minggu ini...



gambar yang malas nak edit..hehehe

nota kecil : next entiry aku akan publish sedikit sebanyak hasil kerja aku bagi tahun 2009. Insyallah.. Tunggu yek..

Tiada ulasan:

nuffnang