nuffnang ads

ads sense

Ahad, 7 Februari 2010

Keadaan Panik...tak boleh diselamatkan...

Waa... aku rasa aku harus mengelabah.. Kenapa?

Tepat pukul 10.40pagi telah diistiharlah cermin mata aku patah... (Okay masa untuk menjerit...WAAAAAAA!!!)

Soalan yang paling penting dalam hidup aku tanpa cermin mata..

MACAM MANA AKU MAHU DRIVE NANTI??????

waaa...okay kalau ada lens aku tak risau...ini lens aku dah habis..macam mana nie...tetiba keresahan melanda jiwa nie...arghhhhh...

Okay, macam mana boleh patah..Aku tahu korang pelik kan kenapa aku menjerit2 tapi tak plak cerita akan kejadian yang terjadi ekk...

Masa dok syok-syok tengok cerita tarzan (cartoon kat disney).. Dok golek ke kiri ke kanan..Tetiba terdengar bunyi *pragg... kat bahagian mata aku...Rupa-rupanya cermin mata aku yang patah... Huh...tetiba terasa dunia aku nie gelap woo...

Okay try cari gam uhu dulu kot..untuk sementara  waktu (nak repair before beli spek mata baru...)

Mau tengok bagaimana teruknya keadaan spek mata aku?


Bagaimana? Terukkan..Ya, poket nie pun agak teruk jugak bulan nie..waaa*pengsan...

Tiada ulasan:

nuffnang