nuffnang ads

ads sense

Selasa, 30 Mac 2010

Berita menarik menanti aku

Huk..Aku Ingatkan minggu nie dan/sempat laa untuk aku rehat dari aktiviti baking. Alih-alih tadi petang aku call kak su, and she told me that(before that kak su ada tinggalkan missed call) Jusco nak order lagi cupcakes yang sama on this saturday.. Huk..betul ke..? atau aku tak percaya cinta cerita yang aku dengar nie..

Happy pun ada. Suka pun ada..Syok sendiri lagi la ada..Alhamdulilah rezeki nak kawin kot..Amin.. Yang tak best depa nak hujung minggu nie..Owhh, kena call kak chik sat lagi nak tanya how many cupcakes that has been ordered from them. Owhh, yang pasti kali nie depa (diaorang) tak nak bunga jenis fondant. Tapi depa nak jenis buttercream.. Okay aku kena belajaq benda baru lagi..Sukanya..tambah lagi laa knowledge dalam bidang baking..

Huk, Minggu depan pun ada lagi order for wedding.Tapi tak banyak only 16pcs kot..Okay kena check balik..Kang tak pasal-pasal kalut lagi.. Kali nie the customer nak jenis Branded Stuff. Contoh : Handbag, High Heels. Huk cabaran buat aku lagi skali nie. Kena buat figuring plak tuh. Tak pa cuba, dah namanya cabaran. Nana kan suka benda-benda mencabarnie kan..Hehehe. Okay, nanti dah siap aku update kay. Now aku nak share gambar which ahad lepas aku dah siap deco and dah siap hantar dan dah masuk dalam perut depa kot.. Ohh, yang order tuh dari Jusco Cheras sebanyak 150bijik..


Lagi 50bijik of teddy's tak sempat nak snap picture. Sebab ada kisah yang memang buat aku nak balik badan nie kat dinding..Huk...Benci.. Nanti aku cerita kay..Sekarang kena quit sebab ada artwork baru masuk. See you later..Daa..

Owh nak update pasal kerja grafiq plak..
2010 | GISMO & BLACKJAX ADVERTISEMENT | HYPERTUNE MAGAZINE

Tiada ulasan:

nuffnang