nuffnang ads

ads sense

Isnin, 24 Mei 2010

Cinta beralih Arah...

Damn, parah..apa yang menyeksakan diri bleh digambarkan..

Okay kes dimana sabtu lepas aku telah akui tertonton akedemi fantasia. Jujur last aku tengok akedemi fantasia 8 nie pun 3 minggu lepas dimana diakhiri dengan tido yang mengakibatkan diri berdengkur agak kuat.

Jujur aku admit yang AF musim nie agak BORINK..Terlampau borink..

Tapi..huk ada tapi lagi nie... Tapi bila aku tengok AF, Sabtu lepas (Okay final). Aku rasa agak tak bosan dimana aku telah jatuh cinta pandang pertama kat Shahir.

Jatuh cinta dimana akan muka innocent dia tuh..Ala-alah seorang lelaki yang agak pemalu..Wahhh tidak..Berapa banyak aku mahu couple nie..Ishh nana sabar-sabar dengan Ariel pun ko mahu, ngan Zahiril pun ko mahu, ngan brat pitt pun ko mahu kebas..Kaer pun ko suka..Nie Shahir pun ko nak..Haishh parah-parah..Doktor Cinta tolong selamatkan Saya..

Tiada ulasan:

nuffnang