nuffnang ads

ads sense

Isnin, 31 Mei 2010

Koyok untuk kepala..Hidung plak pakai apa?

Bermla dengan gatal tekak, diikuti dengan sakit tekak kemudian hidung terasa gatal dan beberapa minit atau hari barulah ia terangsang dan wujudlah satu cecair yang dinamakan hingus..

Yaa, aku kini sudah merasai kesemua peringkat diatas.. Ahh, dan kini aku terasa mahu cabut hidung dan mulut nie lalu gantungkan mereka di jendela...Bleh tak macam tuh...

Aku memperolehi penyakit ini dari anak buah kesayangan aku. Sapa lagi kalau tak Nor ain zahara laa..Haishhh mana dia bleh dapat..Kebarangkalian dari zoo negara, tempat terakhir dia pergi (Okay ain ke situ atas sebab lawatan sekolah). Nah kini, aku dan adiknya Nor Laila zara telah menerima dengan hati yang ikhlas (ehh kalau ikhlas kenapa ada entry sebegini rupa haa)

Okay, mama aku pernah pesan. Kenapa kita perlu sakit.

Sebab-sebabnya. Kemungkinan kita banyak melakukan kesilapan atau kesalahan. So untuk memperbaiki kesilapan atau kesalahan, allah telah mewujudkan penyakit kepada makhluknya.

So, no complain okay nana... Dah pergi makan ubat..Awat takut kaa??

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAPPY 66TH BIRTYHDAY
Tak ada apa yang mampu aku ucapkan atau aku tunaikan.. Hanya ucapan dan sekeping kad sahaja yang mampu aku buktikan bertapa aku sayangkan Mama...

Mama, seorang wanita yang tabah dan sering mengembirakan hati semua orang. Sukar untuk aku menggambarkan bertapa aku dan keluarga aku beruntung punya mama kerana dia sering memberi sokongan dan nasihat tanpa erti berputus asa kepada kami..Dia juga merupakan sahabat dan pendengar yang setia.

Happy Birthday Mama. Remember that all of us will always love you. XOXO

Tiada ulasan:

nuffnang