nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 4 Jun 2010

#001 - Ceritera Hidupku

Selsema dan batuk aku masih belum kebah.. Agak sukar untuk aku siapkan kerja-kerja di pejabat..Dua hari lepas aku terpaksa mengambil cuti demi menjaga kesihatan aku. Tak pa aku perlu berfikiran positif dimana ini merupakan dugaan kecil.

Dua hari lepas jugak, mama telah menceritakan yang Mr. Y ada jumpa ngan mama dan papa. Okay, jumpa berbincang tentang Our Big Day. Cadangan mama tentang tarikh yang bakal menjadi sejarah buat aku agak tepat buat keluarga kami. Cuma perlu berbincang dengan lebih lanjut, takut-takut ada halangan yang lain.. Doakan semuanya berjalan dengan lancar. (Agak rumit jugak mahu pilih tarikh yang sesuai buat kami berdua. Alasan - Mr. Y susah mendapat cuti. So kena pilih tarikh yang betul-betul tepat buat kami berdua).

Lagenda Budak Setan! Ya sudah mula ditayangkan di setiap pawagam berhampiran anda. Plan - Sunday nie nak pie tengok..Comment viewer tentang filem nie kebayakkannya positif. Tak menghampakan..Sapa mau ikut aku gegarkan pawagam di kawasan Petaling Jaya..Jom..hehehe..

A good news for me. Philips buat kali kedua telah memberi kepercayaan buat diri aku untuk mereka "design" untuk advertisement mereka.SYABAS buat aku.. Dan kali ini, mereka tak mengambil masa yang lama untuk approve my design. Malah mendapat pujian yang mengalakkan. *tstt..*tsttt (opss tuh laa terlampau banyak sangat baca belog hanis zalika sampai dah terikut..hehehe). Tapi ini tidak membuat aku terasa terlalu ghairah atau erti kata aku kembang pungkoq (memang dasar pungkoq aku memang dah besaq kan). Aku perlu lagi berpijak dibumi yang nyata dan perlu memPROkan design aku..Hahahhaa perasan plak, ingat PRO la sangat kan..

nota kecil : pembantu kak su sudah pulang ke kampungnya dan tak akan kembali ke malaysia.. Kini aku mengambil alih tugas-tugasnya (Dasar penipu la aku nie...habis yang dok layan FB dan belogging nie hapa haa..)

Tiada ulasan:

nuffnang