nuffnang ads

ads sense

Khamis, 8 Julai 2010

Angan-Angan Mak Jenab

Nie dah masuk Bulan kedua, i've tried search for the handbag. Yup for my hantaran..Auchh sakit bila semua yang aku tengok menyeksakan mata aku. Yup, like i said. Sakit mata dari segi tak suka sebab color yang aku nak is pink but semuanya in black, white or brown color. Okay ada Pink but the handbag macam auntie2 okay. Erkk... (Wushhhaaa)

Trying to google it. Jumpa a few type tapi macam erkkk susah nak jumpa kat Malaysia kan. Jujur aku cakap.. Memang susah nak jumpa sebab alasan yang wajib aku katakan adalah "HARGANYA MENGALAHKAN MAS KAWIN AKU okay" Okay fine, better aku mimpikan je dulu bleh tak? Mana tau kot-kot mimpi jadi kenyataan...Hahaha tak mau kalah kan?


Number 01
BALENCIAGA Covered Giant City


Number 02

MIU MIU Fuchsia Matellase Tote

Number 03 

Guess Gelato Clutch

Number 04

Strike a Pose With Guess ‘Pose’ Bag



notakecil : Aku tahu aku memang branded type person. Hehehe

Tiada ulasan:

nuffnang