nuffnang ads

ads sense

Selasa, 27 Julai 2010

Kekeliruan Menghantui Nor Ain

Masa tengah menunggu kak su beli barang for nor ain's birthday party. Tetiba di corong radio kedengaran lagu Justin Bieber ft Sean Kingston. Song eenie meenie.

Tak sangka plak the girls with age 4years dah tahu akan lagu tuh. Okay cuma chorus je dia tau. But at least she's know compare me (Ngaku la yang aku smakin tua..).

Tapi yang klakar tahap gaban. Memang aku pun ngaku apa yang dia dengar tuh..Bila time part nie dia buat muka kerut and she asked me.


Nor Ain : "Mak Uda, why a girl sing the song."
Aku : "Don't know."
Nor Ain : "huk?? (buat muka pelik and untuk memastikan apa yang didengarinya. Sat ja but she's cont. listening to the song and ask me to sing with he..) mak uda sing eenie meenie mo lova.."
Aku : (Ikut sama ngan cik little AINstein).

(part yang dia buat muka kerut menandakan pelik)
Let me show you what your missin
Paradise
With me youre winning girl
You dont have to roll the dice

Tell me what youre really here for
Them other guys?
I can see right through ya

 
So hari nie aku nak pastikan adakah betul kebenaran yang aku dengar semalam which a girl sang on that part .. Aku pun google la lagu kat "youtube" and Mak aihh lawak siot.. Yang sebenarnya part tuh yang nyanyi adalah Budak lelaki yang rambut aku rasa macam nak potong je.. (opss sorry ekk peminat Justin Bieber)..Memang aku repeat bebanyak kali lagu tuh. And i admit he sang like a girl. Tak caya nah ada video.. Pasang kuat-kuat untuk mendengar dengan lebih jelas.. Hahaha



nota kecil : next entry aku akan cerita pasal preparation birthday for norain zahara.. kecoh betul.

Tiada ulasan:

nuffnang