nuffnang ads

ads sense

Selasa, 28 September 2010

Sarapan Pagi

Nasi Lemak, Roti Canai, Roti Telur Banjir, Telur setengah masak...Makanan diatas merupakan sajian utama bagi rakyat malaysia bila menjelang time makan pagi or in english we call breakfast..

Dulu, aku jugak tergolong daripada rakyat malaysia yang suka makan nasik lemak..Yaa pengakuan maut nie yang aku suka makanan yang berlemak..Wahhh mau meleleh air liur nie bila teringat kat pak cik nun di depan tuh yang jual nasik lemak..Tapi, kini aku dah hentikan tabiat makan makana berlemak yang tak elok..

Kini, aku sudah melangkah ke dunia dimana aku kini sudah addicted dengan...dengan..

Yang..ini...Arghhhhh (menjerit semahu-mahunya)


My, choices adalah nom satu dan nom 3...

Kenapa aku pilih untuk makan mc donald breakfast special.. KERANA

Harganya berpatutan, dengan harga kurang dari RM5, anda kini boleh memiliki minuman favourite anda (teh atau kopi)... Pilihan aku of coz coffee... Okay kalau macam dulu aku slalu order nasik lemak ayam dan teh tarik harga dah lebih dari RM5.. Tapi kini, aku pilih breakfast yang bagi aku agak ringan..Dan..ianya boleh kenyang sampai ke tengah hari..(Depands pada perut kot)

Ohh yaa...Hanya pada hari isnin hingga jumaat je (cheh siap buat promo plak)...

So, pilihan terletak di tangan anda..Anda mungkin dapat mengubah cara pemakanan anda...

Tiada ulasan:

nuffnang