nuffnang ads

ads sense

Khamis, 14 Oktober 2010

Lembu COMEL yang dilenjan

Nana, Urgent??

Aku ingat urgent tahap dewa kaa apa..Aku ingat Urgent which akan masuk magazine for NEXT issue..

Bila dah siap, alih2 baru aku dapat tahu yang ini bukannya nak masuk magazine (mungkin) tapi untuk charity magazine..W.T.F (okay nana jangan maki..tak baik untuk kesihatan!!)

Mau je dimaki hamun, bila tenaga nie dikerah seperti lembu yang "COMEL" dicucuk hidungnya..Ingat kerja aku hanya cuma makan gaji je mampu dilenjang seperti itu....Tak salah aku dah banyak kali aku tertipu dengan alasan yang bagi aku budak 4tahun pun tahu beza mana betul mana tipu..Kalau tak nak bayar just fine your own GRAFIQ.. Nie nak free bagi alasan CHARITY..APA nie???



Okay fine (dalam emo yang agak marah)... Bila dah siap, i just send in small size..Haram ditanya pelbagai soalan yang cam aku rasa nak hempuk je ngan kusi nazak office nie..Hello, blom confirm apahal nak bagi in big size.. Kata nak tengok idea only..So aku bagi in small sixe utk tunjuk the concept laa..SALAH kah AKU???

Damd, memang terasa cam aku tak reti buat kerja kaa..Hello aku dah kerja 7years okay...Aku tahu laa apa yang aku buat..Better bagi in small size kalau dia tak terima aku peduli apa (biarpun kata tak nak alih2 printkan jugak kan..cam aku x penah kena..alasan maut laa katakan..)..

STOP it nana...nanti terlebih emo plak..Okay fine Aku stop kat sini.. FULLSTOP!!!

Tiada ulasan:

nuffnang