nuffnang ads

ads sense

Rabu, 13 Oktober 2010

Volume 108 has arrive!!!


Yahoo..magazine dah keluar..Anda boleh miliki Magazine terbaru di pasaran..Okay, tahu mengaku salah, bulan nie agak kelam-kabut akibat cuti raya yang diambil agak lama..Tapi alhamdulilah, bos bagi kelonggaran dimana our deadline dilanjutkan..So next month, our team kenalah bertungkus lumus mengejar deadline seperti sediakala..Auchhh..

Okay, this issue aku diberi tugas untuk menyiapkan dua feature car. Okay laa..dari tak de langsung.Otak nie jemu jugak asyik ngadap artwork yang macam hapa jee..

This is the 1st feature car yang diberikan oleh aku untuk issue kali ini..Agak teruja jugak bila melihat kereta ini..So, tak sampai beberapa jam, terus the idea melonjak-lonjak di benak fikiran nie..Maka, ini la yang terhasil..

Yang ini pulak merupakan feature car yang kedua dan diberikan pada hari yang sama..Okay, yang ini dihasilkan pada ke-esokkan harinya..Kereta ini tak memberi impak yang kuat bagi diri aku, mungkin gambar-gambar yang aku terima agak kurang garam bagi diri aku..Oleh itu, hasil yang dilaksanakan tak banyak beza dari yang sebelum ini...

Pemilihan color, macam sama kan? Yup memang sama..Pada mulanya nak pakai warna Putih tapi bagi aku macam ishh terlampau kosong..Bila melihat pada tajuk article "ROYAL HIGNESS" dan tanpa segan silu, aku pun pilih warna kuning..Pada mulanya tak perasan tapi bila dah keluarkan mock-up baru perasan. Editor plak tak kata apa..Just go-a-head je laa...

So, anda jangan lupa kay, just grab one copy kat kedai buku..Bulan nie anda pasti tak kecewa apa yang disediakan oleh kami...And, ohhh our new project car has begin..Kereta 335i...So, apa lagi..Belilahh..hehehe

Tiada ulasan:

nuffnang