nuffnang ads

ads sense

Isnin, 27 Disember 2010

Men's Wedding Ring..

Yesterday, lepas pie ambik farah from Hospital we went to Giant (mau beli barang dapur rumah mama). Tetiba kat main hall tuh, redanni ada buat promotion. I just told mama yang i want to get a ring for Mr.Y.

Alasan : Dia dah belikan rantai [plus] an engagement ring (yang bagi aku cam mahal) for me. So, bagi balas cinta budi baik sang teruna dan dia pun suka pakai cincin silver gak.

Bentuk cincin yang lebih kurang cam nie. The price yang mencekau RM700..

Mama suggest to get Perak while aku plak nak ambik silver for him..Aku pun just ikut apa mama suggest (parah kalau melawan, nak restu dari parents kan..kan). I tought the price dalam RM50++ je. Alih-alih bila petukaran cincin dilaksanakan maka aku terus memandang kat the price and...Mak aihhh...wow ayooo lari budget laa nampak gayanya...The price dalam RM600 till RM2K..Mahai jugak cincin laki nie ekk...Patut pun Mr. Y cakap jangan mimpilah nak dapat cincin RM50 melainkan beli kat uptown kota damansara lah...

Bukan takat aku je yang terlopong, mama pun sama...Dan mama dengan rasa simpati kat aku cuba untuk sejukkan hati and told me to ask papa. Mana tau kot-kot papa ada extra cincin (memang banyak koleksi papa kebanyakkannya tak pakai pun. Dok simpan buat pekasam..hehehe).

batu cincin simpanan mama...

Papa cakap, tak sure mana dia letak and mama cakap tak pa kalau x jumpa mama ada extra batu for men and ask me untuk cari cincin kosong dan akan "ikat" batu tuh.... Okay, rasanya sat gie tengah hari aku and mama akan ke pekan alor setar nak laksanakan tugasan kami. So later i will update the news. Insyallah...

Tiada ulasan:

nuffnang