nuffnang ads

ads sense

Isnin, 3 Januari 2011

MELANGKAH KE TAHUN SATU..

Wah tittle, macam nak masuk darjah satu je kan..Bukan, tapi genapnya aku dengan Mr. Y bertunang SATU Tahun pada 2th Januari 2011..

Ye, permulaan baru dalam dunia kehidupan kami berdua..

Kali nie, azam aku lain dari yang lain..Tinggal sejenak azam nak sambung belajar (azam 4tahun yang sudah tuh)...Tinggal kan sejenak azam mahu bina kejayaan...Tinggal sejenak azam mahu tingkatkan kemajuaan hidup...

Kali nie, aku ingin mencorakkan sedikit kelainan..Ye, kelainan dimana aku ingin berazam nak meningkatkan ilmu pengetahuan dalam bidang dapur... Bukan nak tukar position job ke bidang Chef..Tapi ke dunia Nak Jadi Isteri yang arif (alah senang cakap azam nak bagi buncitkan perut Mr. Y..kan)..

So, lepas nie aku dah tak nak jenguk blog pasal hal-hal peribadi orang lain. Tapi aku akan cuba menghabiskan masa untuk mengumpul akan seberapa banyak resepi. Cheh, dah bunyi cam nak bina hobi baru kan..Caya laa..

Harap-harap ramai laa yang akan bantu aku nanti ye... So sebelum terlambat aku nak ucapkan Selamat Tahun 2011 buat kengkawan lama atau baru aku...

Tiada ulasan:

nuffnang