nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 18 Februari 2011

Kembali ke Dunia Realiti

Biar pun dah kembali ke dunia realiti dekat dua minggu. Dunia dimana aku perlu kerahkan otak yang comel aku. Kini, aku ditugaskan untuk design a new concept bagi costumer yang baru. Biar pun dekat setahun mereka telah deal ngan aku. But bagi aku agak baru dimana mereka inginkan kepakaran (wah ayat..puji memuji nie) aku dalam untuk designkan artwork untuk company mereka (ish putar belit plak ayat aku nie..haipp)

Pada mulanya, mereka nak aku designkan artwork last month. Tapi atas sebab-sebab (okay nak kawin aku cakap) marketing aku dah janji yang bulan nie akan aku lebihkan masa buat mereka. Okay aku ambik peluang nie..

Gelisah dan kuatir jugak la aku nie..Takut-takut design aku nie direject (alah macam tak pernah kena reject kan..Mengada-ngada). Sebab diaorang ada puji one of the magazine kat malaysia bagi service baik punya kat depa (haippp...dont' dirty minded okay). So atas permintaan tuh, marketing aku nak aku bagi service baik punya kat depa.. Service dimana mereka mahukan aku design dua atau tiga bentuk design bagi mereka untuk pilih..

Haaaa..apa dua atau tiga design????  Aduhhh...nie masalah aku..Aku rasa aku mampu design satu artwork "yang best" je. Kalau mintak lebih-lebih..ayoo-yooo karawalley (harap maaf tak de maksud dalam kamus) laa diri aku nie.. Dah laa, first time aku berkerja dengan depa..Haipp demanding plak nampak..Apa laa nana, prinsip diri hang kan "customer is always right". So apa mau complain lagi haaa...

So, tadi aku baru siapkan satu artwork.. Dan kepala otak aku dah mula jam / stuck kat dalam hutan. Ishh nak ke tunjuk artwork aku nie..Alah malu laa... lain kali laa aku update pasal nie. Insyallah aku try cuba upload artwork (skali dua) nanti kay... Nak pie minum sat..Mana tau minum nescafe sat gie bleh dapat ilham..

Tiada ulasan:

nuffnang