nuffnang ads

ads sense

Sabtu, 2 April 2011

Penat......Penat..Penat....

Lama kan tak update ini blogkan...Bukan jemu atau kekurangan idea tapi i had lots of things nak kena settlekan...Dalam otak nie banyak nak cerita kat korang. Apa yang jadi masa my reception. All the preparation...Ah banyak laa...

But now, aku kena settlekan dulu benda yang lebih berat. Ya, aku kini sedang sibuk nak pindah rumah. Auchh nie pun satu masalah bila nak pindah rumah. Macam-macam masalah yang datang...Later laa aku ceritakan, sebab right now badan aku agak lemah. Yup penat sebab buat preparation kat laila birthday's.

Nie pun nak cerita...Tapi...bagi aku rest dulu kay..Really need some rest. Penat hari tuh pun masih terasa...Hahaha Ngada-ngada betul laa kan...Please jangan nyampah dengan entry aku kali nie...

Insyallah, aku akan cuba carik peluang untuk try to catch-up apa yang dah aku miss..

Tiada ulasan:

nuffnang