nuffnang ads

ads sense

Sabtu, 23 Julai 2011

Si Comey Garden Gym

Lama sungguh tak update ini blog. Rasanya dah masuk sebulan jugak laa tak update kan...Huhuhu...Rindu pun ada nak menulis jalan cerita kisah hidup dan segala pengalaman aku..

Kini, aku cuba untuk mengejar segala pengalaman aku yang kini menunggu masa akan bergelar seorang MAMA tak lama lagi.. Aku akan cuba untuk menceritakan pengalaman dimana macam mana mulanya aku dapati aku akan bergelar seorang MAMA. Semenjak wujudnya seorang makhluk allah didalam rahim nie, terdapat pelbagai pengalaman yang baru bagi aku dan jugak Mr. Y. Pengalaman yang aku rasa terlalu berharga, pengalaman dimana memang payah dan sukar untuk diungkapkan.

Malas aku nak celoteh panjang, kini kandungan aku sudah masuk 24weeks.. Wow cepatkan masa berjalan. Dan masa sekarang aku dah mula gatai tangan. Pantang je singgah ke shopping complex, ada saja buah tangan aku buat bakal baby kami. Pantang tengok simbol (%-diskaun), sure akan diserangnya kedai tuh. Ini laa perangai seorang perempuan kan..

Tadi, aku dan kak su went to Ampang Point for Tefal warehouse sales.While waiting for ampang point open, kami singgah ke Cash Convertors. Niat cuma nak cuci mata ja. Tetiba aku terpandang pada satu kotak, dimana kotak nie terselindung dengan barangan yang lain. Aku cuba untuk melihat ada apa pada kota tersebut. Dan wallah, satu kejutan besar yang aku dapati.. Nak tahu apa dia...




Tarra.. Yup it's Lamaze Playmat. Alhamdulilah, mmg aku dok carikplaymat for my baby. And this is my first time tengok playmate macam nie. The name was Lamaze Spin and Explore Garden Gym, different from others playmat yang ada kat kedai-kedai.

Kak su dah macam hasut aku suruh ambik coz the price memang murah. And the condition memang baik, memang tak dipakai lagi. Siap ada ribbon lagi kat dalam kotak (aku rasa the owner dapat hadiah kot)... So memang tak fikir panjang, i've just grab it. Ah biar laa orang kata apa laa beli barang second hand. But for me, barang nie memang masih baru. So why not i've took it for my baby kan...Aku kan jenis yang "jimat cermat"(wahh ayat)...

Next entry aku akan ceritakan kisah aku ke Tefal Warehouse plak. Dan hari nie, aku memang dalam mood happy coz all the stuff yang aku dapat semuanya aku miliki in good price.Alhamdulilah.....

Tiada ulasan:

nuffnang