nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 29 Julai 2011

Part 2 : Wedding Album

Dalam mood HAPPY..

Tadi ambik mama dari rumah kak cik. Mama cakap she's had a surprise for me.. Wow, for the first time nie mama buat surprise...

Punya laa excited, tak sabar nak balik rumah. Tiba kat rumah kak su,mama give me one big paper bag...Dalam tuh ada two boxes.. "Apa nie?" (Dok tanya dalam hati)

Dalam keadaan cemas, bukak laa kotak pertama... Dan aku hanya cakap WOW...Cantiknya.. Rupa2nya album dan frame gambar kawin aku...(Tiba2 nak nagis plak rasanya).

Akhirnya aku receive album kawin aku jugak. Punya laa lama papa simpan album kawin aku...Hai papa nie simpan album anak macam simpan album kawin dia plak..

The result of the album. Aku suka sebab ada gambar family, friends and tetamu yang hadir.. Semuanya kelihatan comey-comey belaka...

Aku tak sempat plak nak snap gambar album aku. Nanti laa aku post sekali the photos kat entry sini gak. Insyallah..

Tiada ulasan:

nuffnang