nuffnang ads

ads sense

Isnin, 28 Mei 2012

Order Now!!

Alhamdulilah, aku dah mulakan balik my cupcakes bisness... Rasanya dekat 2 tahun aku tinggalkan bidang nie. Sekarang aku dah join bisness with my sister. Sapa lagi kalau bukan mycuppycupcakes.  Insyallah aku akan cuba untuk mengekalkan this bisness.

Bukan takat bisness cupcake je, tapi sekarang aku telah perkembangkan bisness aku ke bidang edible image pulak. Yup, korang (para2 pembuat kek / coklat / cupcake / cookies) boleh menempah edible dekat aku. It's only RM15/sheet. Location : Setiawangsa / Kelana Jaya (week days only) and Damansara Damai. I'm using Halal Edible ink and also frosting sheet.

To order it, you can call or sms me at 017 580 0390 or do email me at mycuppycupcake@yahoo.com .

angry birds cupcakes

3D cakes

25pcs cupcake with floral edible image

3D cupcakes

1 tier buttercream cake with edible image 

1 ulasan:

Pink Lavender berkata...

buat kek yer..
cantek sgt2 kek awak..

makneng follow kamu
jom follow makneng

nuffnang