nuffnang ads

ads sense

Selasa, 5 Jun 2012

Adam nak adik???

Wow, gempaknya tajuk entry kali nie?? Betul ke adam nak dapat adik?

Oh tidak.. adam sebenarnya blom ready lagi nak ada adik.. Hahahha, adam ke tak ready atau pun mama adam yang masih lagi tak nak bagi adam ada adik? 

Sebenarnya tadi masa nak hantar adam kat BS, aku baru realise that adam kini dah mula explore his leg..(Tapi masih lagi maintain lagi his favourite habit iaitu masukkan kesemua jari didalam mulut)..  Yep, adam sekarang dah mula hisap his kaki.. Auwww... tengok gaya dah ma

The best part, aku terus teringat kisah dimana my mom penah cakap2 pasal pekembangan baby that the best topic was sucking the leg.. Hahahhaha mama cakap orang dulu2 kalau tengok budak hisap kaki sure akan kuar statement nyatakan that the baby nak adik.. Auwww...

Bila jadi kes macam nie kat adam, aku terus bagitau kat En. Y " Sayang, adam nak adik laa..sebab dia masukkan kaki dalam mulut".. Haa, tau apa reaksi En. Y..

TERGAMAM...

Dan dia kuarkan statement that " Noway, kita tunggu sat dulu biar adam besar.. Lagipun masih lagi dok teringat muka ayg masa dlm labour room tuh.." Siot je.. Hahahha, apa laa selalunya org pompuan yg akan rasa fobia nak pregnant lagi.. Nie tertukar plak..

Tapi sebenarnya baby hisap kaki bukan tanda depa nak adik.. Tapi actually nie tanda2 depa semakin membesar... depa nak explore diri depa..

Biarpun aku rasa macam my baby agak slow..tapi it's okay i will enjoy the moment.. This is because aku ada terbaca 1 article nie which kita jangan paksa baby untuk buat itu atau ini.. just let them learn naturally. So aku harap adam akan enjoy his life. Amin


sebelum nie..pantang ada barang ja depan mata..sure di ngapnya masuk mulut..


amboi..khyusuk dia hisap kaki...tak peduli dah mama snap gambar dia..


muka tak puas hati nampak..hhahaha


hambek nie... mak aihh siap bg kaki lagi kat mama...

Tiada ulasan:

nuffnang