nuffnang ads

ads sense

Ahad, 26 Ogos 2012

Banyak Akai...

Dalam banyak2 mainan... benda nie gak yang best bagi depa dua.. Nak kata mak pak depanx beli mainan tak dak  plak.. mama depa sanggup teroka dan harungi setiap liku manusia semata2 nak beli mainan kat warehouse.. bukan takat tuh ja, mama depa bukan beli mainan cekai (mainan pasar malam), tapi branded tau..
haii laa dua ketul budak kecik nie... barang brandad tak mau alih2 raga baju jugak depa mau... tengok nie , siap berebut lagi tuh...haipp.. lepas nie pening laa kepala mak tok depa sebab dua2 ketul nie dah dapat akai nak main dalam raga...

2 ulasan:

FiraHamzah berkata...

Babe,

Adam dah pandai berkawan..nanti bila ko bawak dia blk kl sure dia bosan takder geng..hhehe..so maknanyerrr ko kena tambah lagi sorang. Buat adam teman main..kekeke :)

NanAFarhanA berkata...

Adoyaa..tambah lagi sorang...hua hua hua... tak pa klau dia bosan kembar kan ada..aku bwk je p rmh ko je..hahha

nuffnang