nuffnang ads

ads sense

Khamis, 6 September 2012

Motivasikan diri...

Confuse... keliru..

Bila mengaku salah ditomahnya, dicaci malah dihina sehebat yang boleh..

Kalau tak mengaku salah, dicarinya salah kita sampai ke lubang kuman...

Bila kita nak back-up our ownselve..tak kesampaian.. ditindas sehabis mungkin..

Serba serbi diri kita dicarinya kesilapan.. tapi orang lain dibiarkan tanpa melihat apa kesilapan mereka.. malah dibiarkan sahaja begitu je..

Kecil hati?  Iri hati?

Sikit sahaja, namun aku biarkan je dengan penuh kesabaran..

Tipu...

Betul..aku tak nak pikir keburukkan orang..sebab aku pun punya keburukkan..

Bagus lah tuh kan?

Namun masih lagi dicari setiap kesilapan.. mungkin ini masanya aku mengorak langkah ke hadapan tanpa menoleh ke belakang..

Ah.. malas laa aku nak mengenang kisah2 lampau..bukannya orang akan mengenang jasa kita pun..

What should i do? Biarkan je manusia2 seperti ini?

Nope.. aku harus memajukan diri ini agar tidak dipandang hina...

1 ulasan:

aTy _faRed~ berkata...

biase tu..selalu nyer biler buat silap sikit tu yang dinampak jelas..segale kebaikan langsung hilang sekelip mate...aty paham...

nuffnang