nuffnang ads

ads sense

Selasa, 4 September 2012

minggu yang memenatkan..

Ahad lepas merupakan hari last kagsgsmi angkut barang.. penat giler yang teramat nie semua memang salah aku laa.. memula i thought barang sikit je cuma tv, computer microwave dan beg baju je. tapi bila aku pack2 barang then aku baru perasan yg aku lupa benda yang paling berat.. TONG GAS.. mak datuk hambek kaw memang tak pasal2 laki sendiri mengamuk..

"Haa, nie ayang punya pasal laa, orang suruh angkut semua nie tak tak pa sikit je barang2 tuh.." Habis sapa yang susah sekarang? Suami sendiri gak yang susah kan.. Huhuhu (nagis dalam hati je laa)

Mau dari hari sabtu sampai ahad diangkut nya dari damansara daman ke pandan indah.. (Senyum kambing je laa yang aku mampu). Pada mulanya aku ingat boleh buat sampai 2 trip je. Nie ambek kaw memang kena hempuk laa (bukan kena hempuk betul2 tau) dengan suami sendiri. Nie sampai 6trip kena ulang alik..hhsgsvsari terakhir angkut barang..dan cuci rumah..

Waaa, at last dengan muka yang memang tau malu aku try pujuk hati suami aku dengan kata tak pa all the petrol aku bayar. Cis, tuh laa padan muka aku kan...

Dah la, penat angkut masa time raya tak habis lagi, rupa2nya banyak lagi barang yang tak diangkut. Benda yang kecil2 nie yang buat kami kena angkut berulang alik. Haishhh, sorry ye sayang it's all my fault..

Dah la tuh, aku plak sekarang tengah sakit. Batuk dan selsema tak kebah2 lagi. Dah la tuh, angkut barang ingat tak berdebu ke.. Haishh, nasib badan laa...


Before masukkan barang2 ke rumah...

Angkut barang seminggu sebelum nak balik beraya...






1 ulasan:

Aty Fared berkata...

bende2 kecik tu ar selalu buat kite penat...

nuffnang