nuffnang ads

ads sense

Ahad, 2 September 2012

Bagaikan pungguk rindukan bulan...

Ohh.. dah masuk 2minggu aku masuk kerja. 2 minggu jugak aku menahan rindukan adam... ohh my, rindu nie memang tak sama macam aku rindukan en y masa bercinta dulu2..(nasib baik laki aku tak tau nama blog aku. Kalau tak laa aku dikerjakannya...hahahha)

Sebenarnya, lusa adam nak datang...hahahha wah, baca macam adam boleh drive mai kedah kan... lusa sebenarnya my parents nak datang ke kl. So dikesempatan tuh my parents boleh bawak dua ketul budak kecik tuh mai kl. As usual lah, my mom my kl sebab appointment ngan doc regarding her medication...

Nak tunggu dua hari pun dah macam 2tahun menunggu.. bila pie mana2 tengok couple2 pegang anak. Kami dua akan berpusing pandang each other dan senyum lepas tuh dua2 akan kata. RINDUNYA KAT ADAM...

Serios bila orang kata kami berdua gila tinggalkan anak dekat my parents tapi depa tak tau perasaan kami. Banyak kami dapat tomahan dimana ramai yang kata.. Alah senang laa, buat anak lpas tuh tinggal je berjauhan..Depa ing  at kami nak ke tinggalkan anak dan berjauhan dengan dia. Bukan senang tau nak tibnggalkan anak dan berjauhan dengan dia. Really i miss all the moment. The moment dia boleh merangkak, moment dia boleh duduk. Moment dia dok notty.. ..

Banyak kan aku dah miss moment dimana dia dok membesar.  Kekadang aku nak sejukkan diri aku, aku pujuk diri nie dan berkata TAK PA! MUNGKIN NIE UJIAN KECIL DARI YANG MAHA ESA...AKU BERSERAH..
bayangkan 7month aku dok dengan dia, becoz of small think kami terpaksa tinggalkan dia selama 2bulan.. wow 2 bulan tuh..

Dah2.. tak moo sedih2.. jom aku nak share gambar terbaru adam...



Tiada ulasan:

nuffnang