nuffnang ads

ads sense

Rabu, 24 April 2013

pureen promotion...

Lamakan tak update blog nie.. Nampaknya macam dah berhabuk sikit (tiup2 untuk buang habuk...fuhh..fuhh).


At last, sales yang ditunggu2 oleh semua para2 ibu serta bakal2 ibu. Last sekali aku pie Pureen sales nie masa tgh pregnant si adam. Selepas 2 tahun baru dapat jejak kaki ke sini.

Aku pegi pun hari ahad (last day). Sampai pukul 4lebih. The best part aku pegi sorang without en. Y.. hahaha dengan keadaan aku yang mcm nie mampu lagi nak pie sorang (owh aku belum ceritakan akan keadaan aku..hahaha). Giler, memang pendek akal bukan apa aku mmg  terlintas bukan senang nak cari car park.. lepas tuh tak terlintas if aku terpaksa parking jauh..haa tak ke jenuh aku nak mengusung barang2 yang banyak tuh...haishh... nasib baik that time cuma hujan rintik2 je..

Sampai je kat sana, baru semua perkara kat atas terlintas. That time baru la terkenang akan jasa baik suami..hahaha ayat tak bleh blah... tapinaku tawakal je laa.. mana tau rezeki baby (ayat standard orang kita). 2 kali gak pusing akhirnya dapat gak parking. Boleh tahan gak laa tapi nasib baik tak semput kalau tak mau tetiba kena minta bantuan pak guard kat situ usung aku... hahahaha

Barang2 macam biasa.. benda yang sama je. Site baju2 plak, baju basahan untuk adam mmg tak ada yang ada cuma baju baby je dan harga rm3. Tapi cuma baju without seluar.. ahh blasah just grab it, lain hari baru cari seluar (opss nampak gaya rahsia dah nak terbocor..)

Site toiletries plak, aku dapat grab satu botol susu untuk adam (malas dah nak beli botol mahal2...) rm15, shower bath (jenis head to toe) rm10, baby wiper, pampers rm24. Site payment. Kaunter banyak dan orang tak berapa ramai time nak buat pembayaran (may be time aku pie that time dah nak tutup kot..)

Nasib baik laa, mampu nak usung barang time balik... oh ya, insya allah next entry aku akan cerita pasal mother hood expo yang kat shah alam plak (tunggu mood rajin menulis laa nampak gayanya).




Cuma tinggal sehelai je utk size 18m


Apakah??




Tiada ulasan:

nuffnang