nuffnang ads

ads sense

Selasa, 11 November 2014

My new bisness...

Salam... aduihhh dah bersawang blog ni disebabkan dah lama tak update..

Kebanyakkan disimpan as a draft tanpa dipublish.. Bukan sengaja tapi dalam beberapa bulan nie agak sibuk dok uruskan bisness kecil kecilan ku.

Bila ntah rasanya dapat edit balik entry yang lama tuh... Insyallah akan aku usaha cari sedikit masa supaya entry yang lama tuh tak lapuk dek zaman..

Now days nie agak sibuk sikit uruskan bisness cadar patchwork nie.. Ehh, tetiba kan nak story pasal bisness...hahaha

Alhamdulilah, aku sekarang dah mula terjebak dalam bisness patchwork... tak kira laa cadar ke, carpet ke atau alas kerusi.. Insyallah semuanya ada..

Kebanyakkan my customer ada bagitau kat aku, dimana harga yang aku tawarkan murah berbanding harga pasaran. Lagipun aku memang ambil direct dari supplier.

Harga barangan patchwork yang aku jual starting rm50 -rm250.

tinggal lagi 2set.Insyallah material patchwork yang dijual 100% cotton..

Kalau rasa nak set yang ada comforter. Ada dijual juga..


Carpet Patchwork Size L

Carpet Patchwork Size M

Carpet Patchwork Size S


A few Feedback dari my customer...

Yang berminat atau nak tengok lebih lagi design atau corak yang ada. Boleh terus whatsapp atau telegram ke +6 018 39 11 533 (nana). 



Tiada ulasan:

nuffnang