nuffnang ads

ads sense

Rabu, 25 November 2009

Syabas!! Dalam Pertandingan Marathon..

Marathon bukan sebarangan marathon ..tapi aku + kak su + cik ah menyertai marathon sempena warehouse sale sedunia..(Cheh masa muda2 dulu masuk marathon slalunya mesti yang last2..bukannya lari tak laju..cuma orang lain yang lari terlebih laju dari aku)..

Jujur..selama aku hidup dibumi yang nyata nie..aku tak pernah pergi warehouse sale dalam masa satu hari sampai LIMA tempat.

Permulaan ceritanya begini.

Pada hari Sabtu lepas, tanggal 21hb November 2009. kami bertiga (kalau include anak2 kak su 5org laa..tapi kanak2 monster nie tak yah include laa...) telah merancang untuk nak ke warehouse sale (whse) nie semenjak seminggu lepas lagi.

Okay permulaan marathon bermula dari pukul 10pagi.

Glenmarie -  NETWORK FOOD + Kilang Barangan Dapur
Sesat. terjumpa whse barangan2 dapur. Okay apasalahnya kan..Haishh beli plak barang2 kat situ. Okay than terus ke destinasi yang ingin dituju, mana lagi kalau bukan ke network food la..

Sesat lagi...Lokasi yang dituju tepat, Jalan U1/14. Cuma tak jumpa bangunan dia.. Okay tanya orang. Last jumpa jugak. Perbelanjaan aku tak banyak cuma membeli untuk barangan hari pertunangan  aku je..Opsss...terkeluar plak..(doakan kami kay)

Next location Subang Jaya. - CROCS (sampai pukul 2petang)
Comment - Susunan barangan yang terdapat disitu agak bercelaru. Memang pening aku jadinya.. Kotak yang untuk saiz 5 bercampur dengan saiz yang lain. Ada yang saiz 9,10 macam2 la.. Bout harga. Memang murah. Design plak - design yang ada bleh tahan banyak la..tak salah dalam 4,5 design laa..Kesimpulan : Aku tak beli sebab size yang aku nak memang tak de..So balik dengan tangan kosong




gambar dari shopping and sales website.


Seterusnya Sri petaling - Cadbury Sdn. Bhd (tiba ke location pukul 4++petang)
Uihh hat nie paling aku excited nak cerita...TERAMAT LA MURAH..
Hot Coklat yang jenis Botal
- RM6 per pack. If you buy 2bottle only RM10 (Okaycam biasa i'll grab it for 2bottle..memang my favorite pun)
Cadbury Dairymilk Bar
- RM10per bar (So aku ambik 2 bar. Normal dairy milk and Hazelnut)
Dentyne Splash
- RM10per box consist 20 packs. Aku terbaca that normal price was rm40 (So aku beli 3pack diffrent flavour)
*Ada lagi..tapi tak tahu nama product..





 

Comment - Bagi aku memang berbaloi bila pegi sana. Expired sampai tahun depan. Ada yang sampai januari ada gak sampai march. Yang penting barang2 hantaran tarikh expired lambat lagi..


nota kecil : tak da apa nak cakap...


Tiada ulasan:

nuffnang